Schooltijden

Dit zijn onze nieuwe schooltijden, ingaande in het schooljaar 2021-2021

De groepen 1 tot en met 4:

• Maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag: van 8.30 uur tot 14.15 uur.
  • Woensdag: van 8.30 tot 12.30 uur.

De groepen 5 tot en met 8:

• Maandag, t/m vrijdag: van 8.30 uur tot 14.15 uur.
    Eten en drinken op school
    Er zijn gedurende de schooldag twee eetmomenten. Het eten en drinken wordt in de klas genuttigd.
  • De fruitpauze
    ’s Ochtends is er altijd een moment dat we met elkaar fruit eten en drinken.
    Voor de onderbouw: We willen graag dat uw kind een rugtas meeneemt met daarin een lege beker (zonder deksel) en een bakje voorzien van fruit/rauwkost.

Tijdens de lunch eten we samen een broodje en mag er drinken in een aparte beker worden meegenomen. Een pakje drinken kan ook. (Een beker heeft de voorkeur in verband met de hoeveelheid afval.)

Wanneer uw zoon of dochter jarig is, mag er natuurlijk getrakteerd worden in de klas. In verband met de hygiëne, zouden we graag zien dat deze traktatie per stuk verpakt is.

Voor de midden/bovenbouw: het liefst fruit mee naar school. Lukt dit niet dan een broodje, plakje koek of andere ‘gezonde’ koekjes.